De vlucht

Eindelijk kon ik vluchten. Met een bootje landde ik, met nog een heleboel andere mensen die ik niet kende, op een soort zandbank buiten de kust. Dat was een hele opluchting. Maar al gauw kwam de ontsteltenis: op zo’n zandbank is niet veel te doen, en hoe kwam je daar weg? Gelukkig verscheen er na enige tijd een helikopter, die mij meenam naar een plek met meer mogelijkheden—al bleven die in het vage.

Ik neem maar aan dat deze droom de verwerking is van mijn aanstaande verhuizing. Zo’n verhuizing zorgt voor onrust, en blijkbaar ook voor verhoogde droomactiviteit.

2 reacties

Opgeslagen onder Dromen

2 Reacties op “De vlucht

  1. Bij mij werkt het omgekeerd. Als ik heel veel aan mijn hoofd heb, droom ik dat ik aan het verhuizen ben, met achter elke deur aan nieuwe berg chaos.

  2. Jij moet heel wat verhuistrauma’s gehad hebben.

Reageer

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.