Smoelherkenning

Of nee, noemen we het face recognition, dan kunnen we een hogere prijs vragen.

Volgens mij is er momenteel voor een handige jongen met digitaal inzicht goud te verdienen. Hij moet een klein kastje uitvinden dat naast de televisie of de PC kan staan en dat de kop van Trump, tezamen met de door hem gesproken woorden, dadelijk uitschakelt zodra die worden uitgezonden. In plaats van die kop zou dan bij voorbeeld een berglandschap kunnen worden geprojecteerd, of iets met lentebloesems. Een detrumpator dus. Ik denk aan een verbruikersprijs van € 175,–.

Als het aanslaat lanceren we de Detrumpator de Luxe, met tot vijf koppen van verachtelijke politici, naar eigen smaak in te vullen: W, R, Z, P, enzovoort. € 245,–, of is dat te weinig?

4 reacties

Opgeslagen onder Onzin, Politiek

4 Reacties op “Smoelherkenning

  1. Waar kan ik intekenen voor de voorverkoop?

  2. Hahaha aargh! Jammer, ik zal dus nooit rijk worden. Maar de behoefte wordt blijkbaar algemeen gevoeld.

  3. elfie

    Ik hou ze liever in de gaten, dan dat ze weggefilterd worden van m’n tv. 😉

Reageer

