En verder?

cwy9svdxaaaczifWat nu te doen? Tegen de vertrumping van Europa kan ik (nog één maal?) een stemmetje tegen Wilders c.s. uitbregen, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Tegen het verdwijnen van voorzieningen, het verdampen van de spaarcentjes en de opheffing van de universiteiten kan ik niets ondernemen. Voor het geval wij van de Onverenigde Staten geïsoleerd raken lijkt het me zinvol teksten die ik waardevol vind of nog wil gebruiken niet meer online te bewaren. Al dat Internetgedoe is immers Amerikaans; zelfs WordPress is een Amerikaanse organisatie.
En blijven zingen natuurlijk.

1 reactie

Opgeslagen onder De mens, Europa, Politiek

Een Reactie op “En verder?

  1. Ik concentreer me maar even op de vogeltjes in de tuin. Die doen nog precies hetzelfde als gisteren.

Reageer

