Zieke muis

De muis van mijn iMac heeft kuren, hij gaat steeds uit en dan weer aan. Los contactje? Schudden en knijpen helpt soms wel. Maar ik knijp niet graag in een muis als ik zit te werken. Geen probleem, dacht ik, gauw even een nieuwe halen en dan meteen een met een kabeltje, want van steeds batterijtjes wisselen word ik ook ibbel. Hah! maar mijn bejaarde muis, die misschien vier, vijf  jaar oud is, wordt helemaal niet meer gemaakt, laat staan muizen met kabeltjes. Of de nieuwe Apple muis ook op mijn ding past? In ieder geval wordt hij in het internet slecht gerecenseerd en bovendien kost hij 80 Euro. Ik moet bijkbaar een hele nieuwe computer kopen, of wat willen ze precies? Als dit blog niet meer zou verschijnen, dan weet u waar het aan ligt: dan ben ik voor mijn communicatie overgestapt op kleitabletten en postduiven.

3 reacties

Opgeslagen onder Computer

3 Reacties op “Zieke muis

  1. Nu had ik laatst precies hetzelfde, en ik heb de muis (26 augustus) wèl kunnen kopen, de NL-appleshop heeft ‘m, zie hier het bewijs 😉 http://www.jolie.nl/weblog/images5/applemuis_metsnoer.jpg

  2. Zolang het maar geen kleiduiven en posttabletten zijn.

  3. Het probleem is al opgelost: in een dierenasyl heb ik nog een oude muis met kabeltje gevonden. Ik geloof dat ze blij waren dat ik hem meenam.

Reageer

