Niet gebokst

In de droom moest ik naar een andere plaats — was het Kirchhain? — om een wedstrijd te boksen. Een busje bracht me erheen. Er waren eerst twee andere wedstrijden als voorprogramma; ik was de main event. De mij onbekende tegenstander liep zich al snuivend op te warmen. Naarmate het moment dichterbij kwam dat ik de ring in moest kreeg ik daar een steeds grotere tegenzin in. Nee, ik wilde dat niet, maar hoe eronder uit te komen?
De oplossing was even laf als eenvoudig: wakker worden!

3 reacties

Opgeslagen onder Dromen, Persoonlijk

3 Reacties op “Niet gebokst

  1. Gek hè, dat je daar dan pas zo laat op komt. 🙂

  2. Ja, nou je het zegt … .

  3. heerlijk wakker worden zo!

Reageer

