Ontdetonatie

Het vliegveld van Chicago is voor een ramp bewaard gebleven. Ik droomde namelijk dat ik daar een kneedbom tot ontploffing zou gaan brengen, die vermomd was als een arrangement van verschillende soorten paté. Het was op verzoek van een oud-student en inmiddels goede vriend. Maar ik besloot ervan af te zien. Niet op grond van morele bezwaren, maar omdat de honden van de Security er waarschijnlijk niet in zouden trappen. Ook kwam er ineens een beeld op van een Amerikaanse gevangenis, waar de bewoners gedwongen waren door de tralies van hun kooi naar een televise te kijken.

Nu ik niet naar het vliegveld hoef begint de dag een beetje leeg. Iemand een sneetje met paté misschien?

6 reacties

Opgeslagen onder Dromen, Onzin

6 Reacties op “Ontdetonatie

  1. Hihi, explosieve paté, en televisie als straf.. 🙂

    Had je vlak voor je ging slapen Macks blog overzo’n droom waarin je iets hebt uitgevreten” gelezen…

  2. Nee dank je, dan nog liever een sneetje kneedbom.

  3. Je schrijft dus af en toe iets waardoor je persoonlijke indegatenhouder zijn salaris weer een tijdje kan rechtvaardigen 🙂

  4. Ik ben gediplomeerd arabist; gevaarlijk beroep hoor!

Reageer

