Manisch?

‘Dokter, ik voel me de laatste tijd zo gelukkig; zou daar nog wat aan te doen zijn?’

Mijn geluk hangt in dit geval samen met werken. Ik ben onophoudelijk plezierig bezig en werk als een gek, natuurlijk alleen aan  dingen die ik zelf wil. Een tekstuitgave over de hel, twee artikelen, adviezen; dat soort dingen. Hoe lang kan dit goed gaan? Het wordt in ieder geval steeds duidelijker dat mijn vroegere baan mij erg van het werk heeft gehouden.

Wel moet ik aan mijn bloeddruk denken en op tijd lichaamsbeweging nemen, anders verstijf ik achter de schrijftafel. De wiebelkruk, de zog. Swopper, houdt alvast de onderrug wat in beweging.

2 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

2 Reacties op “Manisch?

  1. Ik heb mijn baas destijds ook vaak weggestuurd om zo aan het werk toe te komen. 😉

    Dwz op het werk deed ik ook steeds vaker waar ik zin in had en wat ik nodig vond. Gelukkig snapte m’n baas dat en lieten ze me vaak lekker freewheelen. Ze konden overigens ook moeilijk anders, ik had me redelijk onafhankelijk gemaakt van hun maandelijkese donatie.

  2. Domweg gelukkig met de hel, klinkt gezond. Swopper ze!

Reageer

